heskes.reismee.nl

De voorpret

Hallo allemaal,

16 juli is het zover we gaan dan op vakantie naar Zuid Afrika, Botswana en Namibië.

We hebben er hééééééél véééééél zin in, want we gaan allemaal wilde dieren zien die we nog nooit in het wild gezien hebben. Dit is heel bijzonder maar ook reuze spannend.

In Afrika hebben ze andere ziektes en daarom moesten we ons lateninenten.Ook de muggen zijn anders want daar kun je Malaria van krijgen als je geprikt wordt, daarom hebben we ook Malaria tabletten. Vandie Malaria tabletten kun je erg ziek worden maar van een muggen prik wordt je nog zieker

Frown

Alle spullen zijn we klaar aan het leggen voor de GROTE reis !!!

Spelletjes,zonnebrand, verrekijker, gps, ds, oven ( om brood te bakken ), kleren, boeken, zaklamp en de laptop.

We gaan proberen om julie via deze weblog op de hoogte te houden van onze reis en avonturen.

Laughing

Aad

Wat leuk van jullie om dit blog te doen. Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen. Alvast veel plezier en wel gezond weer terugkomen hoor.

Rosanna!

Hee
leuk dat jullie deze site gemaakt hebben!
alvast veel plezier op vakantie!
groetjes Rosanna

geertje

Hallo luitjes,

heel veel plezier op deze geweldige reis. Doe voorzichtig en ik ben erg benieuwd naar de foto's en verhalen.

Geertje

iris

heel heel veel plezier. maak er zoals jullie altijd doen iets geweldigs van. kom heel terug met veel leuke verhalen. heel veel liefs en knuffels.

annet

hallo jullie 3

heel veel plezier op de reis en ik hoop dt jullie veel zien en veel foto's maken. geniet ervan.

liefs annt

Regine

Hallo lieve schatten, we reizen graag mee
via de mail. We wensen jullie een magische vakantie toe en zullen alles op de voet volgen tijdens de reis.Wat een gaaf idee om dit te doen.
Pas goed op jullie zelf .

Heel veel liefs de Boogjes

san rob en demi

heel veel plezier op jullie reis naar afrika.
hoop dat er veel wifi points zijn en dat we snel de foto,s en de verhalen zien op jullie weblog.
groetjes van ons alledrie

Sabine en de rest

Aloha,

Namens ons allen een hele fijne vakantie toegewenst en geniet van alles wat jullie om je heen gaan zien!
Ciao en tot laterrrrrr

Richard, Sabine, Damon & Dani

Jacqueline (zus van San)

Spannend!!! Heel veel plezier en ben benieuwd naar alle foto's en verhalen.

irmie corder

Hallo Bert, Heidi en Lisa,

Geniet van jullie vakantie en tot in september. Veel liefs van de Corders