heskes.reismee.nl

Caïro naar Amsterdam

Op 14 augustus worden we wakker boven Egypte. Om 06.45 uur landen we in Caïro. Onze volgende vlucht is om 10.45 uur dus tijd om even rond te lopen. Een lekker bakkie te doen en dan het volgende stuk. De vlucht vertrekt ongeveer op tijd en het vliegtuig is helemaal vol. Het is een drukke, rumoerige vlucht maar we landen om 14.45 uur in Amsterdam. De douane wil graag onze kisten scannen en ze moeten zelfs open. Bert heeft zijn Leatherman ingepakt en die willen ze zien. Gelukkig mag hij hem meenemen ik weet niet wat er anders gebeurt was. Die Leatherman is echt Bert zijn troetelkindje. We komen de hal binnen en horen gefluit. Oma en Opa uit Venlo zijn met de trein gekomen. Ik hoopte erop maar vond het ook wel een enorme reis. Voor de deur van Schiphol staat de andere opa te wachten. Allemaal samen rijden we naar zijn huis en daar drinken we wat en komen de eerste verhalen. Leo brengt Jet en Teun naar de trein en wij rijden naar huis. Lekker onze eigen douche zonder slippers aan en ons eigen bed.