heskes.reismee.nl

Rijswijk

Op 15 augustus worden we wakker in Rijswijk. Onze vakantie zit erop. We hebben genoten van deze vakantie. We zullen vast vaker naar Afrika gaan. Inmiddels zijn de boodschappen gedaan, wappert de 1e was aan de lijn en zijn de kisten bijna uitgepakt. De vakantie zit er nu echt op.

Deborah

Wij zijn net terug van een vakantie te Verdun en treffen een volle mailbox met jullie geweldige verhalen.
Ik heb ze nog niet allemaal bekeken, ben wel door de foto's gebladerd en heb zitten genieten.
Wat een heerlijke vakantie en wat een avontuurlijke momenten!
Ik kan me voorstellen dat jullie van plan zijn vaker terug te gaan...

Janke

Fijn dat jullie weer veilig terug zijn. Wat hebben jullie een geweldige reis gemaakt. Samen met Koen heb ik net de foto's bekeken. Fantastisch! We waren beiden erg onder de indruk. Eerst maar lekker bijkomen en na genieten van alle herinneringen.

Sabine

Welkom thuis, zou ik zeggen. Volgens mij hebben jullie een geweldige reis gehad en ik ben reuze benieuwd naar de verhalen. Met alle verhalen en foto's hebben we al een beetje een indruk hoe het is geweest. Een eigen bed is inderdaad ook heerlijk en opstaan zonder neushoorn voor je neus is best relaxed, toch?
Ciao

iris

hoi luitjes,

fijn te lezen dat jullie weer heelhuids thuis zijn. de verhalen waren geweldig en ik hoop jullie gauw te spreken. ook ik heb positieve verhalen die ik met jullie wil delen.

gr iris, laura en emily

san

hey vakantiegangers
wat hebben jullie een schitterende reis gemaakt.
heb net ff de fotos gezien en begrijp waarom jullie verliefd zijn op nanibie en botswana.
tijd voor een bakkie zou ik zeggen, maar ik moet wel nog op vakantie ben 1 sept weer terug.
gr san