heskes.reismee.nl

internet cafe in Botswana

Lieve allemaal,

Ik zit hier in een verschrikkelijk groezelig internet cafe mijn verhalen toe te voegen aan de web log. Ik heb iedere keer maar 30 min. daarom heb ik geen tijd om jullie lieve reacties te beantwoorden. We hebben wel 1100 foto's maar krijgen ze gewoon niet erop gezet in die tijd en de verbinding is vaak te langzaam. Deborah en Aad misschien moeten we een soort dependance openen hier om wat ICT vaardigheden op touw te zetten. Ik meld me vrijwillig als locatie leidster!!!!

We gaan in Maun kijken of we foto's erop krijgen.

Zoals jullie kunnen lezen hebben we een fantastische reis en genieten we enorm. Maar ook al schrijf ik veel , ik kan niet echt alles opschrijven dus er blijven nog genoeg verhalen over voor bij een bakkie of een wijntje!

tot snel en bedankt voor jullie reacties.

Bert, Heidi en Lisa

Reacties

Reacties

clarissa

Hallo allemaal,

wat een reis!!Kan nniet wachten voor de foto's.

Geniet nog van de laatste dagen en doe voorzichtig.

Dikke kus van ons.

Regine

Mijn god wat een verhalen, zijn er even tussenuit geweest maar dit had ik niet verwacht. Ben wel blij dat ik meteen al het goede nieuws heb kunnen lezen na jullie ongeluk, ben me helemaal rotgeschrokken wat een vreselijk avontuur. Maar wat een fantastische verhalen wat zal het maf zijn om thuis te komen straks.
Wij zijn zeer bereid om tegen een heleboel hapjes en lots of booze van onze kant jullie vreselijke 'saaie' verhalen aan te horen. Dag lieve schatten tot snel.

He Lies de juf kan voor jouw verhalen wel een ochtendje uittrekken.

Linda

Jeetje mina. Dat is even schrikken zeg!
Ik heb net alle verhalen gelezen. Thank god dat jullie ongedeerd zijn, en wat fijn dat jullie ook zo ontzettend veel mooie dingen beleven!!!

Groeten, ook aan de familie Nijhoff. En een dikke kus voor Lisa van Niki en Chet.

Deborah

Mmmm.... misschien kunnen we een zusterschool starten daar?! Even overleggen met Pieter, Joke en Dave...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!